سئو سایت کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

دوست عزیز سلام؛ بنده کرابی هستم مشاور سئو در کرج و افتخار این رو دارم که این بار در این مقاله در موارد متفاوت اصطلاحات بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو مانند مفهوم سئو سایت کرج و یا ارتباط میان سئو و طراحی وبسایت با سئو وب سایت مطالبی را عنوان نمایم. ضمنا من در بخش نهایی این محتوا خواهم گفت که طراحی سایت سئو در کرج و نیز پشتیبانی سئو کرج به وسیله تیم چگونه اجرا می گردد. از این که با ما همراهید متشکرم.

سئو وبسایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وب سایت

سئو وب سایت چیست

دوباره نویسی {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) سایت و انجام تمام کارهای مرتبط با سرچ انجین گوگل به صورتی که در کلمه کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات شما و همچنین تمامی کلمه های مرتبط به آن که توسط مخاطبین در موتور جستجوی گوگل، جستجو می گردند در بالای نتایج گوگل قرار گیرند. جهت تفهیم عمیقتر این موضوع می باید ابتدا بفهمیم کیورد چیست.

 

بهینه سازی وب سایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کلمه کلیدی چیست

به هر اصطلاح ای که بوسیله علاقمندان جهت بدست آوردن 1 "هدف" در موتور جستجو تایپ گردد، کلمه کلیدی خواهد بود. به عنوان نمونه کیورد در این مطلب سئو وبسایت در کرج می باشد! کلمه ای که اگر بازدید کنندگان نیاز به خرید این خدمات را داشته باشند، در گوگل آن را تایپ و سرچ خواهند نمود.

برمیگردیم به مبحث سئو وب سایت چیست.

در ادامه مقاله عنوان شده دو پاراگراف پیشین، به عنوان نمونه اگر برای خود کیورد خدمات یعنی سئو سایت در کرج را H1 1 سفارش سئو سایت محاسبه کنیم، تمامی کلمات کلیدی کناری لیست زیر شامل 1 پروژه سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این سرفصل ها، تیترهای دوم تا سوم بعد از کیورد اصلی هستند و اگر که سایت در همه این کلمه ها، در صفحه 1 گوگل بهینه سازی شود (جهت نهایی صدر نتایج جستجو) این وب سایت با توجه به کلمه "سئو وب سایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو سایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما قرار میگیرد، هزینه بهینه سازی سایت شما مختلف است. به عنوان مثال در صورتی که کیورد "رهن خانه در کرج" را تارگت بهینه سازی 1 وب سایت قرار دهیم، هزینه سئو وبسایت آن با کیورد "سئو وب سایت در کرج" کاملا متفاوت (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم متفاوت و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم متفاوت می باشد.

 

و به همان میزان اگر کلمه کلیدی "خرید لباس در کرج" را تارگت قرار دهیم، نصف مبلغ خرید منزل در کرج باید پرداخت شود. چون رقیبهای دارای سایت های گوناگون در کیورد تهیه لباس در کرج، کمتر از نصف سایت های خرید منزل در کرج، در مورد سئو تمرکز می کنند و لذا شما نیز به همان نسبت کمتر هزینه خواهید کرد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقبای کلمه کلیدی "سئو وب سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کلمه کلیدی این شهر، همین کلمه "سئو سایت در کرج" می باشد. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ است و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وبسایت دقیقاً به عملکرد رقیب های شما در طول برنامه سئو بستگی مستقیم دارد. به عنوان مثال رفتار رقبای وبسایت زمان استارت سئو سایت ما در کلمه "سئو وبسایت در کرج" با رفتار همان رقیب ها زمانی که این کلمه به صفحه یک برسد گوناگون می باشد.

دقیقاً مثل 1 مسابقه ماشین سواری که لحظه ای که شما (بعنوان 1 راننده) به 3 اتوموبیل ابتدای لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار 2 ماشین نخست این مسابقه در رقابت با شما کاملاً گوناگون خواهد شد. رقبای شما در لیست اصطلاحات کلیدی مرتبط با محصول یا خدماتتان همچنین در آن لحظه که به صفحه یک برسید، کاملاً منطبق با برنامه سازمان شما، رفتار خود را تغییر خواهند داد. دقیقا همان عملکردی که شما با رقبای بعدی خود که کوشش کنند موقعیت شما را در لینک اول موتور سرچ گوگل تصاحب کنند انجام خواهید داد و استراتژی سئوی خود را نسبت به رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وبسایت در کرج

ما با دو نوع آموزش سئو وبسایت مواجه هستیم:

آموزش سئو سایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید شخصا سایت سازمانتان را سئو نمایید با 1 برنامه {تقریبا|حدوداً{ 4 ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه دستکم 1 تا دو ساعت درگیری ذهنی با برنامه آموزش سئو وبسایت مواجه هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

مدرس این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته 2 جلسه 50 دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما جهت تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وبسایت در کرج

مبرهن می باشد که سئوی وبسایت شما در پایان این ترم آموزشی (که بدست سازمان ما به 2 صورت حضوری یا آنلاین ارائه می گردد) تضمین گشته است. هزینه این مدت آموزشی در سال 1402 هر ساعت 10 دلار خواهد بود. هر چه فراگیری شما در این ترم بالاتر باشد، نرخ دوره تنزل پیدا خواهد نمود.

آموزش سئو وب سایت مشتریان

اگر می خواهید که سایت هر شرکتی را با هر کیورد ای سئو نمایید، می بایست روزانه چهار تا 6 ساعت کار مداوم و دقیق را طی زمان حداقل 10 تا 12 ماه تجربه کنید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مشابه کلمه کلیدی همین مقاله (سئو وبسایت در کرج) به عنوان سخت ترین کلمه کلیدی کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

شرایط تدریس مربی این شیوه نیز درست مثل شرایط مدرس در شیوه پیشین با همان قیمت است.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وبسایت در کرج شامل میزان کمی و کیفی سرویس های سئو دارد که با در نظر گرفتن شیوه سئوی سایت شما متفاوت خواهد بود؛ در صورتی که از منابع انسانی داخلی شرکت استفاده نمایید، قیمت سئو سایت شما و میزان زمانی که تا صعود به تارگت طی خواهید کرد، کاملاً متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو سایت به عوامل دیگر مانند استراتژی سازمان در تعداد کلمه کلیدی و نیز منطقه جغرافیایی شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال کلمه "سئو وب سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو سایت در تهران" حداقل به میزان هفتاددرصد تقلیل هزینه خواهد یافت و معکوس همین روند سئو اگر تبدیل به سئو "سایت در قزوین" گردد، باز به میزان هفتاد% از قیمت سئو وبسایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو وب سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات بهینه سازی وب سایت شامل همه نکات ذیل در کنار یکدیگر تا رسیدن وبسایت به تاپ لینک گوگل است که در ادامه به توضیح جزء به جزء این اجزاء میپردازیم. لطفا تا انتها همراه ما باشید:

سئو تکنیکال سایت

رفع ایرادات داخلی وبسایت در ابتدای پروژه و همچنین ایجاد یک استراکچر منظم داخلی (تنظیمات مربوط به بک لینک های داخلی) و استفاده از پلاگین های کاهش دهنده حجم وبسایت (با هدف لود بهتر) و نیز نصب پلاگین های یاری دهنده سئو مثل یوست یا رنک مث و نیز تقویت اصول UX و UI و از همه اینها جدی تر بررسی کردن منظم گزارشات گوگل وب مستر تولز و رفع ایرادات آن مرتبط با سئو تکنیکال می باشد که با توجه به زبان برنامه نویسی وبسایت (وردپرس یا دیگر نرم افزارهای طراحی سایت، بین سه تا 5 میلیون تومان نرخ خواهد داشت.

ذکر این امر نیز بی نهایت حائز اهمیت می باشد که فرایند چکاپ و کشف نمودن معضلات وبسایت شما حداقل 1 روز تمام از زمان یک کارشناس سئو را خواهد گرفت.

سئو تکنیکال یک عملیات کوتاه مدت نبوده و از شروع عملیات سئو تا مدتها بعد از پایان پروژه سئو (صدر نشینی گوگل) امتداد دارد.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک عملیات میان مدت جهت ایجاد یک استراکچر برای ربات های گوگل می باشد که از مسیر این استراکچر، ربات ها بدانند که این سایت کدام 1 از اصطلاحات کلیدی خود را تارگت قرار داده است.

سئو داخلی وبسایت شامل اجزاء زیر می باشد:

تولید محتوا

تولید مقاله های دست اول که در هیچ کجای اینترنت ارائه نشده نباشد (حق کپی رایت) را تولید محتوا گوییم. مقالات می توانند از انواع نوشتاری، صوتی یا ویدئویی (کلیپ آن وب سایت می نمایند و از کل موارد فوق بهره برداری می نمایند تا به سایرین اطلاع رسانی کنند که این سایت دارای محتواهای ارزشمندی است!

احتمال دارد که تک به تک این استراتژی ها تاثیری در بهینه سازی وب سایت نداشته باشند، ولی کاربرد هوشمندانه از پکیجی از این موارد می تواند تاثیر قدرتمندی بر جایگاه وب سایت در نتایج سرچ موتور جستجو داشته باشد. در صورتی که سئو کار شما 1 شخص با سابقه باشد، باور کند که از تمام این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. دقیقاً مشابه 1 سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک غذای دلچسب را عرضه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

این کلمه از 2 سوی گوناگون قابلیت بررسی دارد. more info "استخدام ما به عنوان سئو کار کارفرمایان محترم" و یا "استخدام علاقمندان جوان به عنوان نیروی سئوکار". اکنون می خواهیم هر دو مورد این ها را در کنار شما تحلیل کنیم

بابت این که تا این بخش از این مقاله در کنار ما بودید، از شما سپاس گزاریم.

در صورتی که در جستجوی استخدام یک متخصص جهت سئو وب سایت در کرج هستید، ما این برنامه را به صورت دورکاری انجام می دهیم. (نحوه انجام این فرایند پس از بازدید اصطلاحات کلیدی مشخص می شود) کافی است از طریق بخش تماس با ما استفاده و با ما تماس بگیرید.

اگر به دنبال استخدام در شاخه های مربوط به سئو وبسایت در کرج هستید، از طریق پر کردن فرم مشخص در بخش تماس با ما، اقدام نمایید. ما به شکل آنلاین به تدریس شما مبادرت ورزیده و از هر شهر ایران، شما را به شکل دورکاری و کار در خانه استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که به دنبال عقد قرارداد سئو سایت در کرج هستید، تیم ما به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند با شما همکاری کند. کافی است از قسمت رزومه، پروژه های قبلی ما و همچنین از صفحه درباره، سوابق اجرایی تیم ما را وارسی و بعد با خیال راحت نسبت به سئو سایت خود به صورت تضمین شده همراه با تمامی ضمانت های اجرایی، اقدام نمایید.

سئو وب سایت سه سوت وب

علی جان (مدیراجرایی و رئیس مجموعه سه سوت وب) یکی از خوش فکر ترین همکاران و رقیب های ما در رشته سئو وب سایت در کرج بوده و هست! این مدیر خوش ذوق ما در زمینه طراحی سایت در تمامی شهرها دست به بدعتهای گیرای زده که هر موقع من به عنوان یک کارشناس سئو، یکی از نوآوری ها تازه او را می بینم، بسیار لذت میبرم.

برای این جوان عزیز از صمیم قلب آرزوی بهروزی می کنم.

سئو وب سایت رایگان

اگر به شکل کارورز در بخش کارآموزان ما آغاز به یادگیری نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو وب سایت (از هر کجای ایران به صورت آنلاین)

دوم) شروع به فعالیت و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به صورت آنلاین)

سوم) سئو سایت رایگان خود به عنوان یک سفارش اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وبسایت کرج

 

سئو و طراحی سایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به صورت مشترک شامل 2 عملیات سئو و طراحی سایت در کرج باشد، از تخفیف خوبی (حدود میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو وب سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و همه برنامه ها به شکل مشترک در هر فضا شامل وبسایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی مختلف اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی سایت سئو در کرج

یک وب سایت مانند یک اتوموبیل است. بعضی از ماشین ها برای باربری و بعضی برای استفاده های خانواده و بعضی جهت پیست های مسابقه استفاده می شوند. طراحی اتوموبیل مشابه طراحی وب سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی است و طراحی وبسایت سئو در کرج تخصص ماست.

تنها لازم است تا در یک جلسه تلفنی تعدادی از وب سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را جهت شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از تمام اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص برای شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس بازدیدکنندگان با سازمانتان را درک کردید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من نیز روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وب سایت در کرج" همه این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقبای من و شما خواب نیستند و برای بدست آوردن جایگاه وب سایت شما دست به هر اقدامی می زنند! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی سایت از نگاه محتوا (تولید محتوای دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش برای {دریافت|جذب{ کلیک از شبکه های اجتماعی پر ممبر و یا وب سایت های پربازدید همچون وبلاگ ها

سوم) تلاش برای ادامه مسیر سوشیال سیگنال هایی که در مورد های فوق نام برده شد

چهارم) فعالیت برای بهینه سازی زیربنای کدهای وب سایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه های کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو وبسایت در کرج:


Report this wiki page